אמנת שירות

אנו, בפרפקט כארד בע״מ ,מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי להעניק לכם,
לקוחותינו, שירות איכותי, מקצועי, הוגן ומכובד, וכל זאת תוך שמירה על פרטיותכם.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך חזון המגדיר  את הלקוח  בלב העשייה מתוך אמונה כי שירות
הניתן ללקוח הכולל  אחריות, זמינות ומקצועיות יטיב עם כלל לקוחותינו וייתן תשומת לב אישית ומכבדת לקהל לקוחותינו.

אמנת שירות זו  מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע״י הממונה על שוק
ההון ביטוח וחיסכון, ומביאה לידי ביטוי מענה לכלל ציפיות הלקוחות  ,מקבלי השירותים אל מול סוכנות הביטוח נותנת השירות כדלקמן:

אנו מתחייבים לנהוג בהגינות והוגנות תוך מתן כבוד לכל לקוח ולכל פניה באשר היא.
אנו מתחייבים לשמור ולהגן על פרטיות כל לקוח ועל כל מידע הקשור לביטוחיו.
אופן קבלת השירות בסוכנות הינו באמצעות: 

פנייה דרך אתר הסוכנות:
https://perfectcard.co.il
התקשרות ל-04-6641200, ימי עבודה ושעות קבלה במשרדינו: ראשון – חמישי 17:00 – 09:00.

 

אנו מתחייבים לתת מענה מתאים והוגן לצרכי קהל לקוחותינו , בתוך -7- ימי עסקים ממועד פניית הלקוח המבקש ליצור עמנו קשר באחד מהאמצעים המקובלים במשק .

 

אנו מתחייבים לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשותיהם של כלל  לקוחותינו; לקבל ולהעביר אישור או כל מסמך רלוונטי אחר מטעמנו תוך זמן סביר וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר בהתאם , וכל זאת מבלי לגרוע מהוראות הדין לעניין זה.

 

אנו מתחייבים למסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותנו על פי דין, תוך זמן סביר
ממועד דרישת הלקוח, לרבות לקוח לשעבר , שאינו נטמע יותר מבין קהל לקוחותינו בהווה.

 

אנו מתחייבים למסור ללקוחותינו  מידע אודות זכויותיהם  בנושא תביעות לתגמולי ביטוח ולהביא
לידיעתם את דרכי הפעולה העומדות בפניהם להליך יישוב תביעות.

היי! לפני שאתה יוצא..

השאר לנו פרטים ואנחנו כבר נחזור אליך!

דילוג לתוכן